Članki avtorja: Dženeta Schitton

Metavesolje
MMARKETING

Modno pripovedovanje zgodb v metavesolju

ui
KOMMUNICIRANJE

Trendi komuniciranja v kulturnem okolju

bloom
MMARKETING

Pristna, na ljudi osredotočena komunikacija vedno izstopa

razmišljati fluidno
KOMMUNICIRANJE

Kako razmišljati fluidno?

Dženeta
KOMMUNICIRANJE

Tehnološka raznolikost zahteva raznolikost znanja

LinkedIn
DIGITALNO

Druga plat medalje LinkedIna

dzeneta
KOMMUNICIRANJE

Vloga zagovorništva zaposlenih v primerjavi z osebnim strokovnim…

LinkedIn
MMARKETING

Kako uporabljati LinkedIn za uspešno prodajo izdelkov in…

Osebno znamčenje na B2C
KOMMUNICIRANJE

Osebno znamčenje na B2C-omrežjih: Lastniki podjetja naj…

Dženeta Schitton
MMARKETING

Osebno strokovno znamčenje kot element strategije blagovne…

Povezovanje na LinkedInu
KOMMUNICIRANJE

Povezovanje na LinkedInu: Stara pravila z novimi digitalnimi…

dženeta1
MMARKETING

Podkasti kot orodje za osebno strokovno znamčenje direktorjev in…

dženeta2
KOMMUNICIRANJE

Kako pripravljati videovsebine za gradnjo osebne strokovne…

b

Zakaj je priporočljivo poskrbeti za osebno strokovno znamko?

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji