Članki avtorja: Dženeta Schitton

Dženeta
KOMMUNICIRANJE

Tehnološka raznolikost zahteva raznolikost znanja

LinkedIn
DIGITALNO

Druga plat medalje LinkedIna

dzeneta
KOMMUNICIRANJE

Vloga zagovorništva zaposlenih v primerjavi z osebnim strokovnim…

LinkedIn
MMARKETING

Kako uporabljati LinkedIn za uspešno prodajo izdelkov in…

Osebno znamčenje na B2C
KOMMUNICIRANJE

Osebno znamčenje na B2C-omrežjih: Lastniki podjetja naj…

Dženeta Schitton
MMARKETING

Osebno strokovno znamčenje kot element strategije blagovne…

Povezovanje na LinkedInu
KOMMUNICIRANJE

Povezovanje na LinkedInu: Stara pravila z novimi digitalnimi…

dženeta1
MMARKETING

Podkasti kot orodje za osebno strokovno znamčenje direktorjev in…

dženeta2
KOMMUNICIRANJE

Kako pripravljati videovsebine za gradnjo osebne strokovne…

b

Zakaj je priporočljivo poskrbeti za osebno strokovno znamko?

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji