Članki avtorja: Dženeta Schitton

razmišljati fluidno
KOMMUNICIRANJE

Kako razmišljati fluidno?

Dženeta
KOMMUNICIRANJE

Tehnološka raznolikost zahteva raznolikost znanja

LinkedIn
DIGITALNO

Druga plat medalje LinkedIna

dzeneta
KOMMUNICIRANJE

Vloga zagovorništva zaposlenih v primerjavi z osebnim strokovnim…

LinkedIn
MMARKETING

Kako uporabljati LinkedIn za uspešno prodajo izdelkov in…

Osebno znamčenje na B2C
KOMMUNICIRANJE

Osebno znamčenje na B2C-omrežjih: Lastniki podjetja naj…

Dženeta Schitton
MMARKETING

Osebno strokovno znamčenje kot element strategije blagovne…

Povezovanje na LinkedInu
KOMMUNICIRANJE

Povezovanje na LinkedInu: Stara pravila z novimi digitalnimi…

dženeta1
MMARKETING

Podkasti kot orodje za osebno strokovno znamčenje direktorjev in…

dženeta2
KOMMUNICIRANJE

Kako pripravljati videovsebine za gradnjo osebne strokovne…

b

Zakaj je priporočljivo poskrbeti za osebno strokovno znamko?

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji